vineri, 14 octombrie 2011

Te iubesc! Te iubesc?


TEATRUL DE COMEDIE
Joi, 20 octombrie, ora 19
Cost: 30 lei
Biletele se gasesc la Casa de Bilete a Teatrului zilnic intre 11 - 19 sau on line pe www.bilete.ro si www.vreaubilet.ro
Info: 0727.100.856 

sau mai bine zis o reteta comica despre cum sa fim fericiti in cuplu si cum sa evitam blazarea in doi. 



Sapte concluzii promo...restul la spectacol:

1. Nu exista nici o diferenta intre un barbat prost si unul intelept, atunci cand acestia se indragostesc.
2. Daca barbatul crede ca a castigat o disputa, victoria e doar in mintea lui!
3. Calitatile care o atrag pe femeie la un barbat sunt exact acelea pe care nu le va mai suporta mai tarziu.
4. Daca dragostea este oarba, casatoria iti deschide ochii.
5. SECRETUL CASATORIEI FERICITE: sa nu ai preferinte ci sa te multumesti cu ceea ce ai.
6. SECRETUL FERICIRII IN CUPLU: Sa nu-ti vina ideea sa compari!
7. Daca IUBIREA este raspunsul, puteti sa repetati intrebarea?
Durata: 1h15 min (cu tot cu aplauze)

Replici din piesa:

Ea: Dragostea bărbaţilor e ca un foc de paie. Se aprinde repede, şi se stinge şi mai repede.


EL: Te iubesc ca un nebun.
EA: Nebunia trece.
EL: Dar dragostea rămâne.
EA: Ce mai rămâne din dragoste după ce a trecut nebunia ? Obişnuinţa.

EL: Fericirea este..când e bine...şi nu ne certăm...şi dormim...

EA: Uita-te si tu in ce hal suntem. Nu iei in serios nimic. Ar trebui să suferi.
EL: N-ai idee cât sufăr...
EA: Când te gândeşti la trecut?
EL: Când mă gândesc la somn...

EA. Dacă aduci tot salariul acasă înseamnă că mă iubeşti?
EL: Bine, am să încerc să nu-l mai aduc pe tot...

EA: Nu, nu-i nevoie... Fii liniştit... Noapte bună! Vise frumoase!...
EL: Cine era ?
EA: O prietena.
EL: O prietena ?
EA: Da, o prietena.
EL: Atunci – iartă-mă că te corectez – ai comis unele dezacorduri. Trebuie să-i spui "nu fii îngrijorată" şi "fii linistită", nu "fii liniştit".
EA: Îmi cenzurezi convorbirile telefonice ?
EL: Numai din punct de vedere gramatical.

EA: Nici gelos nu mai eşti ?!
EL: Când eram gelos spuneai că-s nebun.
EA: Ceea ce ne lipseşte nouă e tocmai nebunia ! Ne-am liniştit prea devreme, ne-am lăsat copleşiţi de oboseală, de obişnuinţă, de rutină...
EL: Iar incepi?

EL: Dar ţie ce-ţi place la mine ?
EA: Păi ce să-mi placă ? Tu eşti soţul meu.
EL: Va să zică asta-ţi place: că-s soţul tău.

EA: În condiţiile astea nu se mai poate discuta.
EL: Atunci se poate dormi.

EL: Ţii mai mult la mobila decât la dragostea noastră ?
EA: Mai întâi şi-ntâi ţin la dragostea noastră. Şi abia în al doilea rând ţin la mobila...
EL: Atunci, alege: ori eu, ori el. Vorbeam de pat.

EA: Nu exista dragoste infinita. Ne amagim. Legile poeziei sunt altele decât legile vieţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu