joi, 18 august 2011

Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly...

     Nu regret nimic din tot ceea ce-am trait pana acum. Tot ceea ce mi-a daruit viata frumos mi-a incantat sufletul; tot ceea ce a fost dureros m-a facut mai buna, mai intelegatoare si m-a impins sa fiu mai tare in drumul pe care mi l-am ales; tot ceea ce am facut bun mi-a adus o clipa de bucurie, multumire si chiar de fericire, tot ceea ce am gresit m-a invatat sa ma maturizez, sa cer iertare si sa nu mai repet ceea ce-a suparat sau deranjat. Am iubit, am gresit, am ras, am plans, am mangaiat, am suferit...am trait. Am fost asa cum nici eu nu-mi inchipuiam ca pot fi. Am vazut, am auzit, am gustat, am pipait, am mirosit....mi s-au dat toate simturile lumii asteia. Am gandit, am simtit cu tot sufletul si cel mai important...am visat si am sperat spre tot ceea ce Universul poate face mai bun din evolutia unui suflet de om. Am primit tot ceea ce i se poate darui unui om.
     Nu regret nimic. Asa cum sunt, iti multumesc Doamne pentru ca m-ai invatat sa inec in iubire tot ceea ce ma inconjoara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu