miercuri, 17 august 2011

UNSPREZECE MINUTE-Paulo Coelho

     "Azi am trecut prin fata unui parc de distractii. Cum nu pot continua sa cheltuiesc bani la intamplare, m-am gandit ca ar fii mai bine sa observ oamenii. M-am oprit mult timp in fata montagne-russe-ului: am vazut ca majoritatea persoanelor intrau acolo in cautarea senzatiilor tari, dar cand incepea sa functioneze, mureau de frica si cereau oprirea carucioarelor.
     Atunci ce vor? Daca aleg aventura, n-ar trebui sa fie pregatite ca sa mearga pana la capat? Sau cred ca ar fi mai inteligent sa nu treaca prin atatea urcusuri si coborasuri si sa stea tot timpul intr-un carusel, invartindu-se in acelasi loc?
     In clipa cand sunt prea singura ca sa ma gandesc la dragoste, dar simt nevoia sa ma conving ca asta se va intampla, imi voi gasi o slujba si ma aflu aici pentru ca am ales destinul acesta. Montagne-russe-ul e viata mea, viata este un joc dur si halucinant, viata inseamna salturi cu parasuta, inseamna risc, inseamna sa cazi si sa te ridici, inseamna alpinism, inseamna vointa de a ajunge in punctul tau cel mai inalt si a te simti nemultumit si nelinistit cand nu reusesti sa o faci.
     Nu e usor sa fiu departe de familia mea, de limba in care-mi pot exprima toate emotiile si sentimentele, dar de azi inainte cand voi fi deprimata, imi voi aminti de acel parc de distractii. Daca as fi adormit si m-as fi trezit brusc intr-un montagne-russe, oare ce as simti?
     Bun, prima senzatie ar fii ca sunt prizoniera, as fi ingrozita de curbe, mi-ar veni sa vomit si sa plec de-acolo. Dar daca ma incredintez ca sinele sunt destinul meu, ca Dumnezeu conduce mecanismul, cosmarul acesta s-ar transforma in stimulent. exact ceea ce este, un montagne-russe, o jucarie sigura si confortabila, care ajunge la terminus, dar din care, cat tine calatoria, trebuie sa privesc peisajul din jur, sa tip de emotie". 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu